Wednesday, June 12, 2013

Selebriti & Shaklee : Ashraf Muslim

Baru-baru ni terdengar Ashraf Muslim pun dah menceburkan diri dalam Shaklee, nampaknya makin ramailah selebriti kita yang percaya akan keberkesanan produk nya!

Siapa selebriti lain? Ha.. untuk namakan beberapa lah, Ayu Raudhah, Rita Rudaini, Mizz Nina, malah Tun Mahathir pun amalkan vitamin Shaklee ni. Ini baru dalam Malaysia, di negara luar dah ramai yang acknowledge Shaklee ni. White House dicuci menggunakan rangkaian Shaklee Get Clean, Oprah pun guna Get Clean ni, Arnold Schwarzenegger pun guna produk Shaklee waktu zaman bina badan dia tuh.. dan ramai lagi lah! Bab ni next entry pulak okey. Jom kita tengok apa kata Ashraf Muslim pasal vitamin Shaklee ni.





Asyraf Muslim dalam videonya memberitahu beliau amalkan Vitalea dan B Complex. Memang kedua-dua ini adalah set asas shaklee untuk mereka yang ingin mengamalkan pemakanan supplement tambahan lagi baru pertama kali mencuba. 
Dengan mengamalkan Vitalea, bangun pagi dah rasa tak penat. Selepas subuh badan rasa segar je tak letih, walaupun hanya sempat tidur beberapa jam sahaja. Itu penangan vitalea. Apa pulak katanya dengan B Complex? B Complex melancarkan perjalanan darahnya. Maka dengan itu silalah tengok wajah Ashraf Muslim yang sentiasa berseri itu.

Anda pun mahu jadi sebahagian dari team kami? Nak amalkan shaklee tapi tak tau ingin beli dengan siapa? Tidak tahu nak makan vitamin apa? Mudah je, jangan segan-segan hubungi saya untuk konsultasi percuma :)


Berminat?
Hubungi saya sekarang!!
Your Shaklee Independent Distributor
Farahiyah
♥ SMS : 019-7763696
♥ Shaklee ID : 916507
♥ FB Page : www.facebook.com/kabinetvitamin
♥ Email : kabinetvitamin@gmail.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...